reklama

Jo-Jo efekt v diéte neexistuje !

Chcete schudnúť tak to spravte! Minimálne polovica z nás aspoň raz v živote sa rozhodla, že schudne. Niekto iba 2 – 3kg a niekto aj niekoľko desiatok. Ja osobne som dôkazom toho, že keď sa chce tak to ide

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Za môj zatiaľ krátky život som spolu schudol 45kg čo je skoro váha jednej krásnej mladej ženy. Neveríte, že to ide? Ide to, ale celé sa to začína a končí vo vašej hlave. Žiadne zázračné diéty, lieky, nápoje či prístroje z TV shopu to za vás nespravia „neodmakajú“ Vaša psychika a Vaše odhodlanie je tým spúšťacím mechanizmom celého procesu chudnutia. Rozprával som sa na túto tému x ľuďmi, ale všetci mi vraveli o akomsi jo-jo efekte. Priznám sa dobrovoľne, že tento „jo-jo“ efekt som teda prežil aj ja. Prestal som si prísne kontrolovať stravu a zvoľnil som aj v tréningoch a pribral som .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Osobne, keď mám povedať nevadí mi to, že som pribral. Podľa niektorých som to už prehnal, ale záleží na uhle pohľadu so 73kg som pribral na 80kg, ale to nie je podstatné. Vráťme sa radšej tak skloňovanému pojmu diéta a to hlavne teraz po odznení sviatkov kedy sa väčšine z nás pohla ručička na váhe smerom hole. Tí, ktorí sme sa púšťali do diéty sme určite frflali, že to nedokážeme a že je to vlastne také týranie samého seba. Niektorí sme sa predsa len zlomili a na diétu sa dali pritom nám v hlave sále bežal myšlienkový pochod veď je to na 2 – 3 týždne a je po všetko. A to je presne ten problém ak som sa raz rozhodol držať diétu tak sa nemôžem po skončení jej doby vrátiť k normálnemu stravovaniu a tak zakázaným cukrom a tukom. Ak tak učiníme tak potom sa nečudujme, že za veľmi krátky čas sa vrátime na našu pôvodnú váhu či dokonca to kilo či dva priberieme ešte navyše a obviníme z toho ten zlý a hnusný jo-jo efekt. Sklamem Vás žiaden jo-jo efekt, ale Vy sami si zato môžete.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď si vezmete podstatu diéty tak, diéta nemôže byť časovo ohraničená, ale diéta sa musí stať vašim životným krédom a štýlom inak jej výsledok je nulový alebo zanedbateľný. Ja osobne sa snažím diétu dodržiavať aj s dákymi prestávkami poctivo už tretí rok. Veľmi precízne si vtedy kontrolujem stravu a dodržiavam jedálničiek, ktorý je bohatý na bielkoviny a strohý na tuky a cukry. Pomocou diéty som si dokázal regulovať váhu smerom dole, ale keď bolo treba tak aj smerom hore. Najlepšie na tom je, že si môžem kedykoľvek dopriať tak vytúžený a zároveň zakázaný krémeš, pizzu, pečenú klobásu či dokonca chladenú coca-colu bez obáv, že sa mi to preukáže na mojej váhe. Žiadna diéta nie je stavaná na 14 dní a ani tá čo Vám to zaručuje na ženských portáloch či babských klebetníkov. Diéta je na celý život, ale to sa musí stať Vaším priateľom a nie nepriateľom. A úplne excelentnou kombináciou je dodržiavať diétu ako životný štýl a k tomu aktívne cvičiť vo fitku. To sa už každému musí objaviť efekt strácania tukových vankúšov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver už iba malé pripomenutie diéta sa spúšťa, ale aj končí vo vašej hlave a nie na titulkoch časopisov či internetových portálov.    

Roman Futo

Roman Futo

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Idealista :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu